معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی آلمانی

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 196 | نویسنده : |

نقش آلمان در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی
آلمان سال گذشته 3.216 میلیارد دلار برای لوازم آرایشی هزینه کرد و چهارمین واردکننده بزرگ این صنعت در جهان شد.

ویژگی های لوازم آرایشی آلمانی
تنها پنج کشور از برند نانو در لوازم آرایشی خود استفاده می کنند که آلمان یکی از آنهاست. استفاده از نانو در محافظت های پوستی مانند کرم ها، لوسیون ها و سرم ها به طور کلی دارای خواصی است که از طریق آبرسانی، تغذیه، رفع چین و چروک، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و تولید کلاژن منجر به جوان سازی و جوان سازی پوست می شود.

در محصولات محافظ مو افزایش حجم، نرمی و استحکام دارد و گاهی اوقات موهای آسیب دیده را نیز ترمیم می کند. نقش فناوری نانو در صنایع آرایشی و بهداشتی مانند خط چشم، لاک ناخن و بالم لب به طور کلی ایجاد ماندگاری بالا، مرطوب کردن و تغذیه پوست و رفع چین و چروک است.

در صنعت اصلاح صورت، خواصی مانند افزایش سرعت خنک شدن صورت برای کاهش التهاب ناشی از اصلاح، افزایش رطوبت پوست، نرم کننده و شاداب کننده پوست و کاهش ناخالصی های پوست وجود دارد. آلمان تنها کشور تولید کننده انواع ژل های اصلاح و پس از اصلاح در بانک محصولات نانو می باشد.

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی آلمانی
برند میبلین نیویورک
برند Maybelline پیشرو در صنعت لوازم آرایشی زیبایی است که در بیش از 100 کشور در سراسر جهان عرضه می شود. میبلین نیویورک با هدف ارائه لوازم آرایشی مقرون به صرفه با نوآوری و در دسترس بودن برای همه زنان و شامل یک قرن تجربه و خلاقیت است. برند Maybelline در سال 1914 توسط توماس لیل ویلیام تأسیس شد و در سال 1996 توسط L'Oreal خریداری شد و در سال 2001 به Maybelline، نیویورک تغییر نام داد.

برند یورن
یکی از محبوب ترین و موفق ترین برندهای آلمانی، شرکت برند Jorn می باشد که دارای چندین خط فعال در تولید لوازم آرایشی و همچنین محصولات مراقبت از مو می باشد و چندین سال است که با کیفیت بالا توانسته مشتریان زیادی را در این زمینه جذب کند. و قیمت مناسب محصولات خود را به بازارهای جهانی عرضه کند. برند یورن توانسته است انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مانند خط چشم، خط چشم، ریمل و رژ لب را بسته به سلیقه و انتظارات مخاطبان وارد بازار کند و با تایید وزارت بهداشت و داشتن برچسب اصالت می توانید خرید مطمئنی از این برند معروف آلمانی داشته باشید. خرید لوازم آرایشی Yoren

برند نیوا
نیوا یک برند آلمانی شناخته شده است که بیش از 100 سال سابقه و فعالیت در زمینه محصولات پوست، مو و سلامت دارد و حضور خود را در 200 کشور جهان تجربه کرده است. این برند با افزودن اسانس هایی با رایحه پرتقال، پرتقال، گل رز و یاس به سرعت محبوب شد و امروزه توانسته است یکی از معتبرترین برندها باشد. کیفیت محصولات نیوا به قدری بالاست که تمام نیازهای پوست شما را برآورده می کند و با محصولات مقرون به صرفه، ساده و طبیعی شناخته می شود. در گذشته محصولات نیوا عمدتاً مشتریان خانم را هدف قرار می داد و شامل انواع کرم ها، شامپوها، لوسیون ها و تونرها می شد. اما در سال‌های اخیر، این برند کمپین‌هایی را راه‌اندازی کرده است که بیشتر مردانه هستند که اولین آن محصول مومیایی کننده پس از اصلاح صورت بود.

 

https://irankhanum.com/shop/hygienic/


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 31 فروردين 1401 -18:56 نظرات()